Wednesday, December 30, 2009

HOSGELL 2010 !! SEFALARLA GELL !!!...

Tarih 30 Aralık olmuş bile ..
2009‘un dolu dolu bitmesine , 24 saat kalmış ..
Hala bir yılbaşı programi yapılmamışş .. Hiç de umursanmıyormuşş ,aslına bakılırsa ..

Şu noktada tek umursanılan, Santa Clause amcamın, evimize Christmas ağacı kurmadık diye bizi esgeçip ,yoluna devam etmesi olurdu heralde ..
Anlayışla karşılamak lazım, kendisi de son derece meşgul olsa gerek bu zamanlarda ..
Ama, dileklerimizzz söz konusu olunca , anlayış biraz ikinci planda kalıyor ..

Diyerek; hafif yüksek bir sesle yazmaya karar verdim yazımı ..
Böylece duymayan kalmazzzz inşallahhh …

Öncelik, her zaman için, bol bol sağlık –sıhhat-neşe-huzur –sevdiklerimizle ve ailelerimizle birlikte geçecekkkk bir yıl olmasınaaa gidiyor …

Sonrasında, “hep bana, hep bana ! demeyecegimiz bir yıl olsun .. bize gelen bütün güzellikleri, paylaşalım güzel insanlarla .. “

Aklımızdan ve gönlümüzden geçen tüm hayallerimiz gerçek olsun ..

Ne NewYork’suz olsun , ne Izmir’siz ..

Bugüne kadar hep kıyak geçilenlerden oldum anlaşılan, çoğu dileğim gerçekleşti ..
En sevdiğim aldı beni yanına , koyulduk yollara …
Tahtalara vurayım ki, devam etsinnn gerçekleşmeye ..

Yeni yıl, herbirimize güzellikden başka hiçbirşey getirmesin …

2010, ismi gibi 10 numara bir yıl olsun , tum dünya için ..

Benim bir numaralı dileğim, hangi yol düşerse düşsün payıma, yeter ki en sevdiğimle düşsün...
O , kendini bilir …

Kadehimi ; HEP BİRLİKTE GEÇECEK OLAN EN ŞAHANE YILLARA kaldırıyorum….
Şerefe :)

No comments:

Post a Comment