Thursday, May 6, 2010

"Meshurluk " ya da " Meshursuzluk "!! Butun olay bu...

Evet , gecen gece yemekde , blog`umu , kibarcasiyla “ espri kaynagina” ceviren arkadaslarima sesleniyorum !
Oncelikle, blogumun takipcisi 13 arkadasim , herbirinizzz basimin tacisinizzz!!!
Ben sizlerle varim ...:)
Ama hic merak etmeyin , oyle gunler gelecek ki , takipci yagacak bloguma ama ben kabul etmeyecegim ...
Oyle gunler gelecek ki , o gece yemegindeki esprici arkadaslarim , “ bizi de yaz -bizi de yaz” dediklerinde , cokkk guzell cevaplarr dokulecek dudaklarimdan ...
Neyse sanslisiniz ki , bu blogda dusmanlik - ugursuzluk yok ; sadece “ peace” var :)
O yuzden “ meshur bir blogger” oldugumda , hepiniziii yazacagim , hic merak etmeyin ... Hem de hepinizi :)

Meshur olma gunlerimiz cok da uzak degil , sevgili takipcilerim ..
“Takipcilerim “ diye her yazdigimda , her soyledigimde gulmek geliyorrrr , ama gulmeyelim ilk baslarda sadece ben ve Volkim oldugunu hatirlayalim , takipci kisminda....
Evet, “meshurluk” diyorduk...
Bundan bir ay kadar once, bir mail geldi, sevgili arkadasimdan .
Isim verelim ;” Deniz Omurgonulsen” (kendisi de takipcilerimdendir, sevgiler Deniz! )
Email soyleydi : “ Ceyla , nedir son yerler , nerde yenilir , nerde icilir, nereden ne alinir ?modamizi soylesene , bir arkadasim burda , onunla paylasayalim NewYork`umuzu dedi “
Bende , burdaki hocalarimdan ogrendigim yerleri yazdim :)
Pardon ,isim veriyorduk degil mi ?
Hocalarim derken , NewYork`umu guzellestiren hocalarimdan bahsediyorum : “ Sayin Itir Liatos ve Sayin Sibel Magripli Mesta , size de sevgilerr ! “
Neyse , Denizin arkadasi da , yazdiklarimi begenmis olacak ki , buyuk gazetelerimizden , Hurriyetteki kosesinde yazmis benim onerileri ,sagolsun.
Benim yaptigim , “ personal shopping club-NewYork “ isinden de bahsetmis.
Bilmeden , gazetelere cikacagimi , izmirli modaci arkadasimdan gelen “zevk fiskiran “ siparislerden de bahsetmisim ..
Yine unuttum , isim veriyoruzz degil mi ?
Izmirli modaci arkadasim Busra Osen ! (Sen ve zevkin , PS Club`a hediyedir! )

Anlayacaginiz, toplamda 3 paragraf suren bir yazi boyunca “ meshur olmusuz “ ..
Ama gelin gorun ki , yine Ceylasal bir sekilde meshur olmusuz .
Ismimiz gecmeden :)
Ama olsun ,” isimli ya da isimsiz “ meshur olmusuz , takipcilerim...
Bu bir isarettiirr ki , “meshurluk gunlerimiz” yakindirrrr ...
Hem kim bilir ki , belki Melis Alphan bir dahaki yazisinda, bir kiyak yapar , " isimli " gecirir , sevgili blogger`iniz ve personal shopper`iniz ; CeylaGokahmetogluGulboy`unuzu da, o zaman patlatiriz sampanyamizi...

Sampanya icin “ nedene “ cok da ihtiyacimiz var mi , tartisilir ama pek de fena olmazz tabi , duy sesimiziii Melissss :)

"Meshur" ya da "Meshursuz", kadehimiz sana ; www.cggny.blogspot.com ....

1 comment:

  1. Hahaha çok eğlendim. Herkesin ilk takipçisi eşi oluyor heralde =)) Newyork'a tatile geleceğim. Ne var ki sizin şu ev konsepti bulduğumda çoktan otelime yer ayırtmıştım! Tüh ki tüh:) Frank Sinatra, Micheal Buble tarzı jazz yapan, jazz kulüpleri biliyorsanız paylaşırmısınız benimle en acilinden =)
    Yazılar durmuş Mayıs'ta bence devam!

    ReplyDelete