Friday, April 9, 2010

BLOGGER`S BLOCK !

Baslikdan da anlayacaginiz uzere, kesinlikleeee yazacak birsey bulamiyorum ..

NewYork`da yasiyorum , sokakta yururken bile sasirtan bir suru “karakterle” karsilasiyorum, gecesi ayri , gunduzu apayri bir yerdeyim , hatta dun metroya yururken , Grand Central terminalinine inen merdivenin tam kosesindeki (fire hydrant) itfaiye muslugunun uzerinde , sapsari kisacik saclari - markasi olmus kalin dudaklariyla , kalabaliga aldiris etmeden , kollarini -bacaklarini esneten “Sezen Aksu”muzu da gormusum , siradanligin tadini doyasiya cikarmanin mutlu ifadesinden cekinip , yanina yaklasamamisim , icimde kalmis : “ Burdada yakalandiniz , rahat yok size” diyememisim, onun uzerine metroya binip Wall Street`e giderken , yanlislikla , meshur Gecko`nun ( Michael Douglas) dogdugu Wall Street`in ikinci serisinin cekildigi setin icine , elimde yemek posetleriyle dalinca , seti durdurmusum :) , utancdan kizaran suratimla eskort esliginde setten atilmisim ...
Geri donuste , metro merdivenlerini, yanimda jilet gibi bir krem takim elbise icinde, Tracy Morgan`la birlikte cikmisim ..(Stiline tamamen aykiri , 60`lardaki mafya babalarini andiran bir Tracy Morgan ile hem de)

Ama , ne yazik ki , parmaklarim tuslayacak hicbirsey bulamiyor ..
Saka gibi ..

Hani , atletler kosar kosar , km`lerce kosar da son birkac metreye gelince, gorunmeyen bir duvara carpip , adim dahi atamayacak hale gelip dururlar ya .. Ona da “ runner`s wall “ diyorlar ..
Ayni sekilde , ben de “blogger`s block”a carpmis durumdayim ...
Blog`uma ,gram yazacak birsey gelmiyor aklima ...

Ordan buradan , birseyleri duyurup gecistirmek istiyorum ..
Aslinda kelime bu, su anki , modum icin : “ gecistirmek “ ...
Gecistirmelerdeyim :)
Nedenini de buldum ..
Cok asiri istedigim birsey var , ve o gerceklesene kadar “ gecistirmelerdeyim “ ..
Kafamda sadece , ona yer var su an .
Baska kafama girmeye calisan herseye , blok koyuyor beynim ..
Giris Yok !
Insallahhh olacakkk !!!
Olduktan sonra da , gecistirme modu gececek.
Ne modu gelecek ?
Goriciizzzz :)

No comments:

Post a Comment